Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page Conversion Page

Najczęściej zadawane pytania

Korzystanie z Lyca Mobile jest proste. Kliknij poniżej, aby uzyskać więcej informacji.

Ręczne połączenie z siecią

Jeśli Twoja karta nie łączy się z siecią należy odnaleźć aplikację „Lyca Mobile Services” – znajdziesz ją w Menu swojego telefonu lub w narzędziach, następnie postępuj według poniższej instrukcji:

Użyj opcji – „Wybierz tryb”
Wybierz tryb – „Manualny”
Następnie wybierz kraj na terenie którego aktualnie się znajdujesz ze swoją kartą SIM lub „Roaming” jeśli kraju nie ma na liście

Po wybraniu właściwych opcji w aplikacji przejdź do ustawień swojego telefonu – następnie „Sieci komórkowe” oraz ręcznie wybierz operatora Lyca Mobile lub sieć partnerską (na terenie Polski jest to sieć „Plus”).

Jak mogę otrzymywać SMS-y z ofertami i promocjami Lyca Mobile?

Aby otrzymać informacje z ofertami i promocjami wyślij SMS o treści YES na 3232. Możesz się wycofać w każdej chwili, wysyłając SMS o treści STOP na 3232.

Czy mogę zatrzymać swój numer na dłuższy czas, w przypadku kiedy nie korzystam z usługi?

Zazwyczaj utrzymujemy Twój numer aktywny przez 120 dni, jeżeli nie korzystasz z naszych usług. Jednakże istnieje możliwość, aby utrzymać swój numer przez 1 rok bez korzystania z naszych usług. Wybierz <*139*9999#> ze swojego numeru Lyca Mobile i podążaj za instrukcjami na ekranie. Uprzedzamy, że taka usługa kosztuje 25zł i będzie pobrana z Twojego konta Lyca Mobile.

Czy mogę używać usługi VoIP na mojej Lyca Mobile?

Nawiązując do naszego regulaminu Lyca Mobile ma prawo ograniczyć lub uniemożliwić dostęp do pewnych stron internetowych oraz usług w obrębie sieci Lyca Mobile. Obecnie Lyca Mobile nie pozwala używać aplikacji Lebara Talk w obrębie transferu danych Lyca Mobile. To obostrzenie nie ogranicza dostępu do usług kiedy korzystasz z połączenia WiFi.

Czy można zachować swój stary numer?

Tak, można. kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej na temat przeniesienia numeru do sieci Lyca Mobile.

Nie pamiętam kodu PIN/PUK

Jeżeli użytkownik aktywuje kartę SIM, a następnie trzykrotnie wprowadzi błędny numer PIN, karta SIM zostanie automatycznie zablokowana. W takim przypadku należy wprowadzic kod PUK. Kod PUK znajduje się na oprawie karty SIM dostarczonej w pakiecie startowym. Informacje o kodzie PUK należy przechowywać w bezpiecznym miejscu. Jeżeli posiadasz już konto Moja Lyca Mobile, możesz odczytać informacje o kodzie PUK tutaj – kliknij tutaj, aby sie zalogować. W przeciwnym razie skontaktuj się z obsługą klienta dzwoniąc pod numerem 322 z telefonu w sieci Lyca Mobile lub 729 200 322 z telefonów innych sieci..

Mój telefon jest zablokowany

Jeżeli karta SIM nie działa po włożeniu do telefonu komórkowego, a na ekranie wyświetla się jeden z następujących komunikatów: „blokada”, „niewłaściwa karta SIM” lub „blokada SP”, „wprowadź kod ograniczeń”, może to oznaczać, że telefon ma blokadę SIM lock, uniemożliwiającą pracę telefonu w innej sieci. Jeżeli telefon działał w sieci obecnego operatora przez co najmniej 1 rok, blokadę można bezpłatnie usunąć. Skontaktuj się z dotychczasowym operatorem w celu uzyskania kodu usuwającego blokadę SIM lock. Jeżeli korzystasz z telefonu krócej niż rok, skontaktuj się ze sprzedawcą telefonu w celu uzyskania informacji, ile kosztuje usunięcie blokady SIM lock. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Gdzie można kupić kartę Lyca Mobile SIM lub doładować konto?

Karty SIM oraz karty doładowujące sieci Lyca Mobile można nabyć w licznych punktach sprzedaży na terenie całej Polski. Możesz również zamówić swoją kartę SIM Lyca Mobile na stronie internetowej oraz doładować konto i otrzymać dodatkowe 10% do swojego doładowania.

Co to jest Moja Lyca Mobile?

Konto Moja Lyca Mobile pozwala przez Internet sprawdzić historię wykonanych połączeń i wysłanych SMS­­­­­­­­ów. Witryna zapewnia dostęp do wielu użytecznych narzędzi.

Gdzie znajdę numer mojego telefonu w sieci Lyca Mobile?

Po wlożeniu karty SIM Lyca Mobile do telefonu, swój numer telefonu można odczytać wybierając numer *132# (lub 97#).

Czy są jakieś miesięczne lub ukryte opłaty?

Nie, nie ma.

Jak mogę skontaktować się z Lyca Mobile?

Kliknij tutaj po więcej szczegółow

W jaki sposób zapobiegać otrzymywaniu niechcianych wiadomości lub spamu?

Jeżeli użytkownik otrzymuje wiadomości SMS od firm, którym nie udostępnił numeru, otrzymuje tak zwany SPAM. Niestety, Lyca Mobile nie może zapobiec otrzymywaniu takich SMSów, chyba że użytkownik zablokuje możliwosc odbioru wszystkich SMSów. Firmy mają skuteczne sposoby na pozyskiwanie numerów telefonów komórkowych. Jedynym sposobem na uniknięcie SPAMu jest ostrożność podczas udostępniania swojego numeru telefonu na stronach internetowych.

Dlaczego na moim telefonie miga koperta?

Migająca koperta oznacza, że pamięć wiadomości jest pełna. W takiej sytuacji nie można odebrać kolejnych wiadomości SMS bez uprzedniego skasowania przynajmniej części starych wiadomosci. Aby zrobić miejsce na nowe wiadomości można skasowac wszystkie lub wybrane wiadomości ze skrzynki odbiorczej, nadawczej lub folderu wiadomości roboczych. Liczba przechowywanych wiadomości zależy od modelu telefonu.

W jaki sposób nawiązywać połączenia międzynarodowe w sieci Lyca Mobile?

W kwestii nawiązywania połączeń międzynarodowych, Lyca Mobile działa podobnie do innych sieci i operatorów telefonii stacjonarnej. W celu uzyskania połączenia z numerem międzynarodowym wybierz: 00 + kod kraju, nastepnie kod lokalny (regionalny) i numer telefonu, z którym chcesz się połączyć, a następnie nacisnij przycisk nawiązania połączenia. Zamiast 00 możesz także wybrać „+”. Uwaga! Większość połączeń i wiadomości SMS na numery specjalne (o podwyższonej opłacie) w innych krajach nie jest obsługiwanych przez usługi telefonii komórkowej, jeżeli dzwonisz spoza danego kraju.

W jaki sposób wysłać wiadomość SMS z Polski do innego kraju w sieci Lyca Mobile?

W kwestii wysyłania wiadomości SMS za granicę, Lyca Mobile działa podobnie do innych sieci i operatorów telefonii stacjonarnej. W celu wysłania wiadomości SMS na numer międzynarodowy wybierz: 00 + kod kraju, nastepnie kod lokalny (regionalny) i numer telefonu, na który chcesz wysłać wiadomość, a następnie nacisnij przycisk wyślij. Zamiast 00 możesz także wybrać „+”.

Jakich aparatów telefonicznych mogę używać w sieci Lyca Mobile?

Aparat telefoniczny musi byc zgodny z uznanymi normami międzynarodowymi GSM stosowanymi przez wiekszość producentów aparatów telefonicznych. Nie ma innych ograniczen odnośnie rodzajów aparatów telefonicznych, z których można korzystać w sieci Lyca Mobile. W razie wątpliwosci odnośnie wlaściwego aparatu telefonicznego zachęcamy do kontaktowania sie z naszym działem obsługi klienta pod numerem telefonu 729 200 322.

Przez dłuższy czas nie korzystałem z telefonu w sieci Lyca Mobile, teraz nie działa. Dlaczego?

Karta SIM zostanie automatycznie dezaktywowana, jeżeli użytkownik nie wykonuje połączeń lub nie wysyła wiadomości przez ponad 90 dni. Niestety po upływie tego czasu takich kart SIM nie można uruchomić ponownie, a numer staje się niedostępny.

Moja karta SIM została skradziona/zgubiona. Jak mogę zapobiec jej użytkowaniu?

Prosimy o jak najszybszy kontakt z działem obsługi klienta pod numerem telefonu 729 200 322. Nasi konsultanci udzielą stosownej pomocy.

Czy z telefonu w sieci Lyca Mobile mogę wysyłać SMSy i wykonywać połączenia na numery o podwyższonej opłacie (PREMIUM)?

Nie, oferta Lyca Mobile nie daje możliwości wykonywania połączeń i wysyłania SMSów na numery o podwyższonej opłacie (numery PREMIUM)

Ile kosztuje dostęp do poczty głosowej?

Usługa poczty głosowej w sieci Lyca Mobile została aktywowana automatycznie. Aby połączyć się z pocztą głosową z telefonu w sieci Lyca Mobile w Polsce należy wybrać numer 121. Połączenie z pocztą głosową jest bezpłatne!

W jaki sposób aktywować usługę roamingu w sieci Lyca Mobile?

Usługi roamingowe są aktywowane automatycznie, gdy tylko użytkownik udaje się za granicę. Jeśli usługa nie działa, wystarczy wyłączyć i ponownie włączyć telefon, aby bezproblemowo korzystać z usług.

Co to jest automatyczne doładowanie i w jaki sposób działa?

Funkcja automatycznego doładowania pozwala automatyczne doładowanie konta kartą debetową lub kredytową. Gdy kwota na koncie osiągnie ustalony poziom minimalny, automatycznie doładujemy konto wcześniej ustaloną sumą pieniędzy.

W ten sposób można oszczędzić sobie kłopotów związanych z pamiętaniem o konieczności doładowania konta i wynikającymi z tego niedogodnościami.

W jaki sposób ustawić automatyczne doładowanie?

Automatyczne doładowanie jest najlepszym sposobem na zapewnienie sobie stałego kontaktu z rodziną i przyjaciółmi, ponieważ pozwala uniknąć braku środków na koncie. Aby ustawić automatyczne doładowanie: Zaloguj się na konto Moja Lyca Mobile Doładuj swoje konto kartą debetową lub kredytową Podczas dokonywania platności, prosimy wybrać usługę automatycznego doładowania oraz ustawić minimalną dopuszczalną kwotę na koncie. Dostępne kwoty doładowania: 5 zł, 10 zł lub 20 zł. Kiedy stan środków na koncie spadnie poniżej ustalonej kwoty, nąstapi automatyczne doładowanie konta karty SIM Lyca Mobile.

Dlaczego nie mogę wysyłać/obierać wiadomości SMS?

Na początek prosimy upewnić się, że na koncie jest wystarczająca ilość środków, aby wysłać SMS. Jeżeli nadal nie ma możliwośći wysyłania/odbierania wiadomości, prosimy sprawdzić Numer Centrum Wiadomości w ustawieniach wiadomości – dla Lyca Mobile Polska jest to +48 729 200 111. Jeżeli w ustawieniach widnieje inny numer, należy skasować go i wprowadzić +48 729 200 111, a następnie wyłączyć i włączyć komórkę i ponowić wysyłanie. Jeżeli problem nie ustępuje, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

Inne Usługi

Dostępne w

Adres mejlowy stwórz konto Aby otrzymywać ważne informacje, oferty specjalne i inne